pühapäev, 3. juuli 2016

8 nädalat stardini


ESMASPÄEV

Taastumine Valga triatlonist.

TEISIPÄEV

Maanterattaga 55km ja sellele kohe sama soojaga 8km jooksu otsa. Jalad tunduvad olevat võistlusest täiesti taastunud. Endomondo teatas, et tegin rattaga uue 50km rekordi. Ja kuna ma absoluutselt ei üritanud mingeid rekordeid purustada, vaid sõitsin nõksa see hetk rahulikuna tundunud tempost kiiremini, hoides jalgades ühtlast rahulikku pinget, siis on see eriti bueno.

 

KOLMAPÄEV

Õhtul tunni ajaga 2,5km ujumist. Esimene vees viibimine peale Valga triatloni ujumisega sarnanevat tegevust. Erines sellest nagu siga ja kägu. Väga mõnus ühtlane vees libisemine ilusa hingamisrütmiga (vähemalt enda arvates ilusa, ujumistreener tõenäoliselt materdaks mu tehnika maa alla J). Endomondo teatel pikim distants, mille ma ühe tunniga läbinud olen. Ei mingit väsimust ega rahmeldamist. Vähemalt kalipso seljas oskan ma vees liikuda küll. Nüüd jääb ainult loota, et Tartu triatlonil kalipsod keelatud ei ole. Muidugi peaks harjutama ka ilma kalipsota ujumist, aga kuna täispikal triatlonil on start hommikul vara ja kindlasti ei ole nii vara nii soe, et kalipsod ära keelatakse, siis hetkel ei ole see oluline.

…ja Männikul Trapi tee karjäär on triatleetide poolt üle rahvastatud, kuna minu ujumise ajal toimus ka mingisugune ühistreening, siis läks vees kohati kitsaks.

NELJAPÄEV

Pidin hommikul pikema jooksu tegema, aga ei jaksanud kohe kuidagi. Ainult 6km loivasin ära. No korrutatakse ju kogu aeg igal pool, et peab oma keha kuulama jne. No ma siis kuulasin ja pöörasin tossuninad kodu poole.

REEDE

Jälle Männikul ujumas, seekord 3,2km. Erinevalt jooksmisest ja rattasõidust, ei ole ujumine siiamaani saanud selliseks tegevuseks, mida väga hea meelega teeks. Seekordne ujumine aga andis lootust, et see võib hakata muutuma, väga mõnus oli.

LAUPÄEV

Puhkepäev ja Hingelind

PÜHAPÄEV

Maanterattaga 113 km ja siis peale tunnikest muude tegevustega tegelemist 7 km jooksu. Pidi tegelikult 5 olema, aga jalad olid nii toredalt värsked, et rahulolutundest tegin 2km veel otsa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar