Pühapäev, 24. juuli 2016

5 nädalat stardini


Jätkame siis enda sotsiaalset survestamist…

See nädal on nüüd see, millega murti käimasoleva treeningkava selgroog ja edasi hakkavad mahud tasapisi langema. Ausalt öeldas oli ka aeg – motivatsioon hakkab natuke juba kõikuma. Mitte küll palju, aga kui siiamaani olen treeningute jaoks kuidagi ikka mingi aja leidnud, siis nüüd kipub ajapuudusel treeningute ärajätmine liiga lihtsalt tulema. Aga pole midagi – ainult kuu aega veel Grande Finale’ni, peame vastu!

ESMASPÄEV

Mia sünnipäev – ei mingit sporti. Ei hommikul ega õhtul

TEISIPÄEV

Hommikul 7km jooksu. Kuna enne teisipäeva oli kaks järjestikust trennivaba päeva, mida iseenesest väga palju ei ole viimastel aegadel juhtunud, siis oli enda käimasaamine märgatavalt lihtsam kui tavaliselt. Ja kuna siiamaani on olnud hommikuti joosta palju raskem, siis tundus nii pingevaba ja lihtne hommikujooks mulle täiesti loomuvastase tegevusena ning selleks, et asi oleks harjumuspäraselt raske, tegin tavapärasest rohkem ja pikemaid spurte.

Õhtul rattasõidu ja ujumise combo koos naabrimehega. Rattaga Maidla järve äärde, seal ujumine ja siis tagasi. Kokku rattaga 32 km ja ujumist ca 800m.

KOLMAPÄEV

16 km jooksu. Proovisin tempovastupidavuse treenimiseks joosta natuke kiiremini, kui ma tavapäraselt pikemaid otsi teen – keskmine tempo tuli lõpuks 5.30 min/km. Tempot aitasid hoida/tõsta ka vahepeal välja ilmunud kärbsehordid, kellest sai rahu ainult eest ära joostes.

NELJAPÄEV

Nii – ma tean mitut inimest, kes ootavad, mida ma siia nüüd kirjutan J

No ma võiksin ju kirjutada näiteks nii, et „trenn jäi ära, kuna tüütud külalised ei läinud ära“, aga ma ei tee seda J

Okei-okei, tegelikult olen ise süüdi, oleksin võinud oma kavas olnud rattasõidu hommikul enne tööd juba ära teha. Seda ma mõtlesingi oma postituse alguses mainitud kergelt trennide ärajätmisega – kui ikka väga tahaks, küll siis leiaks ka aja ja võimaluse.

REEDE

Hommikul basseinis 1,2km ujumist. Kõigepealt 200m soojendust, siis 6 korda EBEH lõigud ja lõpuks 400m lõdvestuseks.

Õhtul 25km jooksu. Sama ring mis nädal tagasi, aeg seekord 8 minutit parem. Tõenäoliselt tänu jooksuks sobilikumale ilmale – nädal tagasi oli päikesepaisteline ja soe, seekord pilves ja natuke jahedam.

LAUPÄEV

Puhkepäev

PÜHAPÄEV

Maanterattaga 158km ja siis 5km jooksu otsa. Rattaga oli esimesed 60km vastutuul ja tänu sellele ka kiirus väiksem, edasi läks enamvähem ühtlaselt lõpuni. Sõitsin ringil Keila –Padise - Nõva – Linnamäe – Risti – Keila.


Ainuke nõrgem hetk oli 80-88 km vahel ja seda tänu sellele, et ei olnud kodust midagi süüa kaasa võtnud ja energia sai otsa. Lootsin teha kaks söögipeatust ja osta midagi närida teepealsetest poodidest ning esimese söömispeatuse olin Nõvale planeerinud. Seal aga oli pood veel kinni ja järgmine oli alles Linnamäel. Sinna jõudes olin juba 88km järjest ilma midagi söömata vändanud. Ja jook sai ka umbes 70 kilomeetri paiku otsa. Aga saiakesed ja Coca-cola turgutasid kiiresti üles ja sealt lõpuni probleeme enam ei olnud. Viimased paarkümmend kilomeetrit hakkasid selg ja kael kangeks jääma, aga sellest sai asendit vahetades ja ennast sõidupealt venitades ja mudides üle.

Jooksma hakates olid jalad alguses krampis ja kanged, aga peale ca kilomeetri läbimist muutusid pehmemaks ja läksid lahti.

Pühapäev oli ka selle kava kõige pikem trennipäev, edasi tuleb veel mõningaid pikkasid trenne küll, aga sellest on nad siiski lühemad.