laupäev, 16. märts 2019

Uus nimi

Olen juba tükk aega tundnud, et selle blogi nimi ei kajasta enam realsust. Kui ma 2015 alustasin, siis algne idee oli teha nö avalik treeningpäevik, kus kirjeldan teekonda oma esimesele täispikale triatlonile. Sellest oli inspireeritud ka blogi nimi "Raudmeheks saamine".  Algselt mõtted sellest kaugemale ei küündinudki.
Peale 2016 aasta augustis Triatlon Estonia täispika distantsi läbimist enam oma trenne nii üksikasjalikult üles ei kirjutanud ja blogi muutus sujuvalt treeningpäevikust võistluspäevikuks. Kuna aga kahel järgneval aastal jätkasin triatlonidega ja mõlema suve peasündmus oli endiselt täispikk triatlon, 2017 uuesti Triathlon Estonia ja 2018 Ironman Tallinn, siis töötas vana nimi endiselt. Nüüdseks aga, kui olen triatlonidega vähemalt hetkeks lõpetanud ja tagasi oma ultrajooksu juurte juures, ehk siis seal kust alustasin enne vahepealset vahepõiget triatlonimaailma, siis tunnen, et ka selle blogi (või avaliku võistluspäeviku) nimi ei vasta enam reaalsusele. Raudmeheks ju enam ei taha saada, isegi ülekantud tähendustes niiväga mitte.
Uut nime mõeldes tahtsin seda kuidagi ultrajooksmisega seostada. Väike lootus ju on, et ehk leiab mõni algaja ultrajooksja seda lugedes endale midagi kasulikku või motiveerivat. Ja selleks võiks nimi otsingumootorites kuidagi ultrajooksmisega seostuda. Kuna aga minu tegevus võistlustel ei ole selline mida ülemäära kindlusega jooksmiseks saaks nimetada, siis sain inspiratsiooni Priidu kommentaarist ühe mu eelmise aasta võistlusjärgse Facebooki postituse alt, kus ta minu tegevust nii ilusasti töllerdamiseks nimetas :) See sõna hakkas mulle tegelikult siis kohe meeldima, sest see kirjeldab mu tegevust väga tabavalt. Sest tegelikult sisaldab ultrajooksmine minu puhul nii suurtes kogustes käimist, et blogi "Ultrajooksmiseks" nimetada ei oleks kohane. Ja eks see jooksutempo on ka selline, mida tõupuhaste jooksumeeste suu ei paindu jooksmiseks kuidagi nimetama.
Seetõttu saabki uus nimi olema "Ultratöllerdamine"

Eesti keele seletav sõnaraamat:
töllerdama -
1. tuikudes kõndima, tuikumasihitult ringi liikumaniisama passima, vedelema, aelemaMees töllerdab ukseavas. Töllerdab purjuspäi ringi. Tuleb töllerdades koju. Töllerdab ei tea kus. Poisike töllerdas pingiridade vahel edasi-tagasi. Kutsikas töllerdab meil muudkui sabas, jalus. On pool päeva kaubamajas töllerdanud. Poe ees töllerdab meestekamp.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar